Русский (RU)
Что нового?
Ue5dev.online

Добро пожаловать на форум UE4DEV.Online! Пройдите легкую регистрацию , чтобы получить доступ к огромному количеству ресурсов нашего форума. Станьте частью большого сообщества!

Welcome to the UE4DEV forum.Online! Go through easy registration to get access to a huge number of resources of our forum. Become a part of a large community!

UE 4 VaultCache Physically Based Earth

Quneo

Модератор форума
Команда форума
Модератор форума
EarthSequence 02683-1920x1080-d22b15c0e4f4ed1e6395d2f347cd3fde.png

Includes 16k Earth and Mars texture maps free of charge, or you can substitute your own maps as long as they conform to the same structure. As the shading is physically based you can change the Rayleigh scattering to simulate different atmospheres. The blueprint pre-calculates a texture lookup so that the atmospheric scattering will correctly influence the color of the surface shading. With the right combination of settings and maps completely different planets can be created, for example Mars.

This is a fairly heavy shader at 608 instructions, the sampling is scalable to trade quality for speed and I have run it on a GTX680, but it will still require a reasonably strong graphics card for decent performance.

Technical Details
Blueprints: 1

Maps: 2 Example Maps

Materials: 8

Material Functions: 17

Meshes: 3

Textures: 34 (24 x 4k, 10 x other)

Supported Development Platforms: Windows 64

Supported Target Build Platforms: Windows 64

Documentation: Tooltips

 
Сверху
  ОБНАРУЖЕН БЛОКИРОВЩИК РЕКЛАМ!
Конечно, программное обеспечение для блокировки рекламы отлично справляется с блокировкой рекламы, но оно также блокирует некоторые полезные и важные функции нашего веб-сайта. Для наилучшего использования сайта, пожалуйста, найдите время, чтобы отключить блокировщик рекламы.