Русский (RU)
Что нового?
Ue5dev.online

Добро пожаловать на форум UE4DEV.Online! Пройдите легкую регистрацию , чтобы получить доступ к огромному количеству ресурсов нашего форума. Станьте частью большого сообщества!

Welcome to the UE4DEV forum.Online! Go through easy registration to get access to a huge number of resources of our forum. Become a part of a large community!

UE 4 VaultCache Mining Complex with Tunnels

Quneo

Модератор форума
Команда форума
Модератор форума
PIC1-1920x1080-c5e3f9a03dd0b16622be3de195ae8d32.jpg

Mining Complex

Realistic looking indoor and outdoor environment, this scene contains over 80 assets, suitable for all kind of different games. Use the available assets in this pack to build a scene like on the pictures above, or simply use all the assets to build something by yourself.

This Scene runs at 60 FPS on 4K with Volumetric Fog and POM shaders on a GTX 1080. By disabling Volumetric Fog and POM in this scene, you can also push the FPS up.

4K Scene Video

If you have questions or feedback feel free to write me:


Technical Details
Features:

  • Indoor Outdoor Environment
  • Realistic lighting setup
Texture Sizes:

  • 2K
  • 4K
Collision: Yes

Vertex Count: From 100 to 12.000

LODs: Yes

Number of Meshes: 80

Number of Materials and Material Instances: 28

Number of Textures: 70

Supported Development Platforms: PC

Supported Target Build Platforms: PC, XBOX ONE, XBOX ONEX, PS4, PS4 Pro

Documentation:

Important/Additional Notes:


Please make yourself familiar with POM shaders, they give a lot of realism to this scene and to materials in general. In case you're runing into any problems or you have any questions about POM, feel free to simply write me a mail for support.

 
Сверху
  ОБНАРУЖЕН БЛОКИРОВЩИК РЕКЛАМ!
Конечно, программное обеспечение для блокировки рекламы отлично справляется с блокировкой рекламы, но оно также блокирует некоторые полезные и важные функции нашего веб-сайта. Для наилучшего использования сайта, пожалуйста, найдите время, чтобы отключить блокировщик рекламы.